Kita sayang ayah kitaa lah weyh :D

Ayah ayah kita selalu buat deaa marah kan ? hee , kitaa mintaa maaf lahhh :) kita sayang kat ayah tahu tak .MEMANG lahhh selalu buat ayah maraah kt kitaa , bukan kita sengaja okay , kita tk suka tengok ayah sedih ngan perangai anak anak ayah ni haaa :) Kita aminta maaf lahh kalau tiap hari buat ayah marah , bilaa ayah marah jehh kita gelak :) bukan takot ngan ayah atau apaa pun , sebab ayah marah pun then senyum balik :) Kitaa tk rapat ngan ibu , tuh lahh kita mengada ngada ngan ayah kitaa :) hee , thankss jadi ayah kitaa lahhh :D ILOVEYOUU AYAH , kitaa tknak kehilnagan ayah :( ayahhh ! kita selalu buat salahh , tapi ayah tk pernah nak pukul atau apa pun :) kitaa selalu kena pukul ngan abangg kan dulu , then ayah lahh jadi HERO kita tahu tk :) hee , thankss alot ayahhh .Ayah kau memangg baik ngan adek la , jangan baik ngan kakak atau adek semuaa tau .Eyfaa ni haa anak kesayangan ayah kan? Wuek! haha . korangg yang baca blogg aku ni kan , nak cakap apa , cakap lahhhh ! yangg pentingg aku tk ambik kesah korang nak kutuk ap aku tulis blogg pasal bapak aku HAHA 


P/S: KAU LAHHH AYAH  YANG PALING AKU SAYANG :D

No comments:

Post a Comment